ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
  • info@maharatohonar.com
  • 021-88897101
مراسم معارفه مدیرکل هسته گزینش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد
  • مراسم معارفه مدیرکل هسته گزینش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲
    ساعت ۱۲:۲۸

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، مراسم معارفه مصطفی عبدی سرپرست گزینش سازمان، صبح امروز با حضور فرهاد پارسایی نماینده وزیر و دبیرهیئت مرکزی گزینش، روح الله راشدی مدیر هسته گزینش صندوق بازنشستگی فولاد، مهرداد عظیمی معاون وزیر ورئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور و دیگر کارشناسان در سالن کنفرانس دفتر ریاست سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور برگزار شد.

در ابتدای مراسم نماینده وزیر و دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی، به بیان اهمیت گزینش در یک سازمان پرداخت و بیان کرد: ارتباط با بدنه و جانشین پروری  موضوع بسیار مهمی است که مدیرکل این حوزه باید در برنامه کاری خود قراردهد.

در ادامه این جلسه مهرداد عظیمی ضمن تبریک هفته وحدت از زحمات مصطفی عبدی در گزینش تقدیر کرد و گفت: نگاه صیانتی به سرمایه انسانی موضوع مهمی است . اهمیت ذاتی و حیاتی گزینش و حراست ایجاب می‌کند تا افزون بر حفاظت از سرمایه های انسانی  جایگاه ارزشمند و والای کارکنان به‌درستی صیانت شود.

وی با اشاره به اینکه قانون گزینش از سال 1374 که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، ادامه داد: تعبیر مقام معظم رهبری راجع به گزینش، خطاب به مدیران این است که، گزینش را به عنوان یک بازو و چشم بینا نگاه کنید. به لحاظ شرعی و قانونی همکاران ما بین دو حق قرار می گیرند؛ حقوق مردم و حق نظام که باید رعایت شود.

رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور تصریح کرد: وظیفه اصلی گزینش و حراست، ایجاد آرامش برای سازمان است تا محیطی ساکت برای کارکنان بوجود آید.

عظیمی گفت : نسبت به شکایت های افراد در سازمان گذشت کردیم و انتظار داریم آرامش به سازمان برگردد تا بتوانیم به کارهایمان برسیم .

وی با اشاره به اینکه نماینده هر کارمند معاونین ستاد یا مدیران کل میباشد افزود: سازمان برای هر موضوعی یک نماینده آن هم فقط معاونت ها و مدیران می باشند لذا نباید یک نفر خودش را نماینده تعدادی از همکاران بداند.ما همه به عنوان خادمین مردم  برای مشکلات باید تلاش کنیم و مهمترین نکته  این است که آرامش مدیران وکارکنان فراهم شود.

معاون وزیر ورئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور نقش گزینش‌ در انتخاب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته را اساسی خواند و بر مسئولیت خطیر هیات‌های مرکزی گزینش در ایفای این نقش، تاکید کرد.